RU UA EN

Менеджмент

Олександр прийшов в рекламу в 1993 році, почавши свою кар'єру на позиції account executive в рекламній агенції BBDO Moscow. У 2001 році Олександр очолив групу АДВ Україна. За п'ять років йому вдалося перетворити 2 невеликі рекламні агенції із загальним штатом в 20 чоловік у великий рекламний холдинг.
У 2006 Олександр разом з партнерами заснував агенцію TABASCO, яка виросла в найбільшу незалежну рекламну групу в Україні – CMS Group. А починаючи з 2015 року, CMS Group під керівництвом Олександра стала розвивати технологічні стартапи, як в рамках маркетингових комунікацій, так і за їх межами.

Олександр Горлов

Засновник і співвласник холдингу CMS Group, член CEO Club, інвестор та експерт в маркетингу.
Починав кар'єру в міжнародних маркетингових компаніях. Заснував комунікаційну агенцію (зараз TABASCO), яка стала основою для розвитку холдингу, появи нових сервісів і компаній.
Відповідає за розвиток бізнесу, створення нових напрямків і бізнес-моделей. Займається роботою по контролю сервісів в складних крос-медійних проектах, що надаються ключовим клієнтам холдингу.

Ярослав Плошко

Партнер і співвласник холдингу CMS Group
Денис – носій унікальної експертизи та досвіду. Він визначає можливості для розвитку й інвестує в нові напрямки бізнесу. Є коучем для своїх менеджерів, володіє візіонерським підходом до управління та успішно займається розвитком бізнесу в країнах Європи й Близького Сходу.
В рекламі Денис з 1999 року, працював в таких мережах як JWT, Havas. Через рік після заснування холдингу з появою медіаагенції SIGMA в складі групи, Денис приєднався в якості партнера до CMS Group. Працював з такими великими клієнтами, як LVMH, Nissan, Microsoft, Unilever, Jacobs та інші.

Денис Лазуренко

Український креатор, сценарист, креативний директор та партнер рекламної агенції TABASCO, колумніст “Новий час” та Forbes, президент клубу Арт-Директорів України.
Керував креативом для запуску Vodafone в Україні, автор креативної стратегії Credit Agricole Group Ukraine. Клієнтський лист включає такі імена, як "Альфа-банк", OKKO, Kernel, "ТАС Банк", Philip Morris, "Алло", "Фокстрот", Ferrero, Hyundai, Henkel і багато інших.
Розробив і реалізував численні соціальні кампанії для уряду України, UNDP, Amnesty international та ін.
Патріотична кампанія, автором якої є Олександр Смірнов, з Володимиром Талашко та Ніною Антонової в головних ролях названа «шедевром соціальної реклами» та нагороджена вищою відзнакою українського ринку — гран-прі премії Effie.

Олександр Смірнов

Успішний досвід організації й управління великими локальними і міжнародними рекламними агенціями, починаючи з 2000 року. Очолювала Zenith Media Ukraine, MPG Ukraine. У 2009 році заснувала агенцію ad hoc CMS.

Агенція реалізує комплексні комунікаційні кампанії для брендів рітейлу, фінансів, фармацевтики, агросектора й багатьох інших. Високий професіоналізм і якість сервісу агенції підтверджує багаторічна співпраця з такими великими структурами як ЄБРР, Credit Agricole Ukraine, "Альфа-Банк", Bayer Ukraine, Syngenta Ukraine, "Лекхім", "Геркулес", "Сітіконсалт Груп" і іншими.

Олена Тарадай

Директор Promotion Technologies.
За 18 років на ринку маркетингових комунікацій встигла попрацювати з телекомом, тютюновими компаніями, FMCG компаніями та іншими напрямками. У 2012 році Юлія прийшла в Promotion Technologies, зібрала нову команду, розвинула event-напрямок, отримала контракти з міжнародними компаніями на річне обслуговування. Експертиза Юлії і команди Promotion Technologies дозволяє організовувати масштабні заходи і забезпечувати комплексний сервіс на високому рівні.

Юлія Сергійчук

Директор агенції SIGMA.
Стратегічному медіаплануванню Євген присвятив 15 років. Вивчав підходи до планування в агенціях Initiative, UM, ZenithOptimedia, OMD, MediaVest на позиціях від медіапленера до медіадиректора, входив в міжнародні групи розробників софту, аналітиків і стратегів, вів власний курс медіапланування в школі реклами.
У 2014 році Євген прийшов в SIGMA і за цей час кардинально змінив агенцію: впроваджені власні підходи до медіапланування, засновані на отриманні зростання продажів; запущені власні аналітичні та пленінг софти; залучені нові клієнти.

Євген Левченко

Директор Buzzfactory Ukraine, міжнародної агенції з 10-річним досвідом експертизи в області роботи з інфлюенсерами і онлайн репутації брендів.

Займалася рекламними кампаніями в області digital медіа, розробки стратегій та реалізації просування в SMM, роботи з блогерами, PR, TV і OOH. Працювала з великими клієнтами, такими як Lenovo / Motorola, Alfa-Bank, LVMH, Porsche, Bayer, Ocean Plaza, InBev, Henkel та ін. Сумарний досвід роботи в сфері influence marketing і SMM – 5 років.

Марина Бахмат

Директор рекламної агенції TABASCO. Експерт в області маркетингу та реклами.

Працюючи в міжнародних агенціях з 2004 року, пройшла шлях від помічника менеджера до директора одного з найбільших незалежних агенцій креативності в Україні.

Більше 15 років досвіду в агенціях Saatchi&Saatchi, Young&Rubicam, FCB зі створення успішних брендів для рітейл, FMCG, фармацевтичних компаній, фінансових структур, телеком і енергосектору.

Запуск брендів й інтегрованих комунікаційних кампаній в Україні та за її межами – Білорусь, Близький Схід, Північна Африка.

Вікторія Енкіна

Медіадиректор агенції SIGMA.

Керує командами медіапланування і клієнтського сервісу в SIGMA.

Має понад 9 років досвіду в медіа, з яких 5 років на керівних позиціях.

Розробляла медіастратегії для міжнародних і українських рекламодавців категорій: FMCG, фарма, e-commerce, телеком, фінанси, рітейл, побутова техніка та електроніка. Реалізовувала розміщення в ТВ, digital (display, PPC, SMM, інфлюенсер-маркетинг), OOH, радіо, пресі. Має широкий досвід у вирішенні нестандартних кейсів, менторства команди і розвитку агенції.

Оксана Павлюченко

Більше 15 років досвіду роботи в рекламних агенціях повного циклу. З 2017 року – керівник IT компанії Outforz – розробка software рішень для розмітки статичних зображень і навчання нейронних мереж. З 2019 року – CEO проекту PICSELL – платформи для автоматичного контролю динаміки зміни товарного запасу в рітейлі з використанням нейронних мереж і комп'ютерного зору.

Сергій Гермашев

HR-директор в CMS Group

Олена Цимбал

+