Проєкт TABASCO “Голос Шевченко” отримав нагороду Effie
11 Жовтня 2024Команда TABASCO отримала бронзу на Effie Awards Ukraine за проєкт творчої реконструкції голосу Тараса Шевченка у категорії Media Innovation/Idea!😊
Проєкт було створено у якості подарунка рідній країні та кожному українцю до 30-ї річниці Незалежності! Голос з точки зору шкільної освіти став таким собі новим медійним інтруементом митця. Він дає поштовх для творчого мислення школярів і викладачів. Голос Кобзаря – це символічне воскресіння його присутності в сучасності. Адже в такому форматі творчість Шевченка стає зрозуміліше і ближче сучасному українцю, а сам він з абстрактного академічного персонажа перетворюється в живу та об’ємну особистість.
Фільм про проєкт “Голос Шевченка” було стаціонарно розміщено в окремій кімнаті в Національному Музеї ім Т. Г Шевченка, де кожен може почути вірші голосом видатного митця.
Це перший в Україні експеримент такого роду!
З точки зору медійного ефекту експеримент TABASCO з реконструкції голосу Кобзаря став дуже успішним кейсом, адже загальне охоплення кампанії склало понад 14 млн! Тож відтепер Тарас Шевченко точно ще не раз звернеться до українців власним голосом!
Поділитися в:
Читайте ще
ODESA DECOLONIZATION ШЕСТИМІСЯЧНИЙ ПРОЄКТ ЗАВЕРШЕНО РЕКЛАМНОЮ КАМПАНІЄЮ
Маріуполь. Подвиг рятує країну!
Україна єдина: креатив під час війни
Креатив для виставки «Za wolność naszą i waszą» від TABASCO
Айдентика для ради «Жінки зі Сталі» від TABASCO
ЕКО БУМ. БІЗНЕС УКРАЇНСЬКОГО МАЙБУТНЬОГО
TABASCO створило промо для Укргазбанку
АЛЛО Express
Загадковий обеліск на Замковій горі у Києві виявився промо нової послуги
«Бренд, куди ти зник, коли ми страждали?»:
Трансформація креативу під час кризи