ODESA DECOLONIZATION ШЕСТИМІСЯЧНИЙ ПРОЄКТ ЗАВЕРШЕНО РЕКЛАМНОЮ КАМПАНІЄЮ
11 Жовтня 2024Протягом шести місяців тривав проєкт Odesa Decolonization, ініційований Odesa Business Club, метою якого було виявлення та вивчення міфів про Одесу, сприйняття Одеси та проведення відкритих дискусій щодо історії, культури, освіти Одеси, та бачення міста на мапі світу.
Агенція TABASCO входила в робочу групу команди Odesa Decolonization та приймала активну участь у всіх подіях. Саме креативна команда агенції розробляла стратегію, а також презентувала результати соціологічних досліджень сприйняття Одеси. Проєкт завершила комунікаційна кампанію від TABASCO.
Обличчям кампанії став Євген Чикаленко – український бізнесмен, меценат, громадський діяч з Одещини, який жив в Україні у ХІХ-ХХ століттях. Його образ було відтворено за допомогою ШІ. Євген звернувся до українців та проводив паралелі між часами УНР та сучасною Україною, розвінчуючи нав’язані міфи про Одесу.
Кампанія була тепло сприйнята в соціальних мережах, отримала багато схвальних відгуків, заявлена на найбільшому екрані країни ТЦ Gulliver та отримала безліч PR покриття, в тому числі в популярному ранковому шоу «Сніданок з «1+1».
Поділитися в:
Читайте ще
Креатив для виставки «Za wolność naszą i waszą» від TABASCO
ODESA DECOLONIZATION ШЕСТИМІСЯЧНИЙ ПРОЄКТ ЗАВЕРШЕНО РЕКЛАМНОЮ КАМПАНІЄЮ
Маріуполь. Подвиг рятує країну!
Україна єдина: креатив під час війни
Айдентика для ради «Жінки зі Сталі» від TABASCO
TABASCO розширює та посилює креативний департамент
Агенція створила 3 юніти, котрі очолили нові креативні директори
AI display fridge
Новий крок у розвитку сучасного ритейлу