Агентство Ad hoc CMS отримало нагороду Effie
26 Квітня 2024Клієнт агентства Ad hoc, Biocodex, за результатами Effie Ukraine отримав бронзу в категорії “Здоров’я та Фарма” з проєктом “Summer Residents” для бренду Ентерол! Кейс також став фіналістом у категорії “Кампанії з короткостроковим ефектом”!
Ентерол офіційно 8 років на українському ринку і за весь цей час зміг зайняти лише 6% ринку. Поставлені комерційні цілі по нарощуванню продажів і збільшенню ринкової долі були занадто амбітні, тим більш для такого консервативного і сталого ринку, як Фарма.
Про складність завдання говорили відразу кілька факторів:
- висококонкурентне оточення – 77 анти-діарейних брендів, з яких 7 були активні на ТБ в 2021 році;
- у порівнянні з головними конкурентами бренд занадто молодий, недостатньо відомий споживачам і, як наслідок, сильно відставав в ринкових показниках;
- лідери категорії з року в рік виділяють на просування бюджети, в кілька разів перевищуючі бюджет Ентеролу;
- сама категорія пробіотиків не користується великою довірою споживачів, а їх застосування в основному пов’язують з ліквідацією наслідків прийому антибіотиків.
Однак вибране позиціювання «Лікувальний пробіотик від Діареї» і влучний ситуативний креатив комунікації, навіть при низькому медіа бюджеті, швидко змінили положення бренду. За три місяці кампанії його ринкова частка в грошовому еквіваленті зросла в 1,44 рази, в упаковках – в 1,48 раз. Продажі у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року збільшилися на 70%. Як результат – Ентерол перемістився з 5 на 3-е місце в категорії пробіотиків, плюс відмінні показники сприйняття дають підстави розраховувати на майбутній стійкий прогрес.
Для такого складного і переповненого рекламою фармацевтичного ринку – це дуже вагомі результати!
Поділитися в:
Читайте ще
Маріуполь. Подвиг рятує країну!
Україна єдина: креатив під час війни
Креатив для виставки «Za wolność naszą i waszą» від TABASCO
Айдентика для ради «Жінки зі Сталі» від TABASCO
NK стала обличчям нової кампанії морозива “Каштан”
“Каштан” надихнувся витонченою NK та презентував ідеальну форму ескімо
RIA.COM закликає ділитися правдою
TABASCO створило маніфест для DOM.RIA та AUTO.RIA
АЛЛО Express
Загадковий обеліск на Замковій горі у Києві виявився промо нової послуги