Агентство Ad hoc CMS отримало нагороду Effie
25 Червня 2022
Клієнт агентства Ad hoc, Biocodex, за результатами Effie Ukraine отримав бронзу в категорії “Здоров’я та Фарма” з проєктом “Summer Residents” для бренду Ентерол! Кейс також став фіналістом у категорії “Кампанії з короткостроковим ефектом”!
Ентерол офіційно 8 років на українському ринку і за весь цей час зміг зайняти лише 6% ринку. Поставлені комерційні цілі по нарощуванню продажів і збільшенню ринкової долі були занадто амбітні, тим більш для такого консервативного і сталого ринку, як Фарма.
Про складність завдання говорили відразу кілька факторів:
- висококонкурентне оточення – 77 анти-діарейних брендів, з яких 7 були активні на ТБ в 2021 році;
- у порівнянні з головними конкурентами бренд занадто молодий, недостатньо відомий споживачам і, як наслідок, сильно відставав в ринкових показниках;
- лідери категорії з року в рік виділяють на просування бюджети, в кілька разів перевищуючі бюджет Ентеролу;
- сама категорія пробіотиків не користується великою довірою споживачів, а їх застосування в основному пов’язують з ліквідацією наслідків прийому антибіотиків.
Однак вибране позиціювання «Лікувальний пробіотик від Діареї» і влучний ситуативний креатив комунікації, навіть при низькому медіа бюджеті, швидко змінили положення бренду. За три місяці кампанії його ринкова частка в грошовому еквіваленті зросла в 1,44 рази, в упаковках – в 1,48 раз. Продажі у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року збільшилися на 70%. Як результат – Ентерол перемістився з 5 на 3-е місце в категорії пробіотиків, плюс відмінні показники сприйняття дають підстави розраховувати на майбутній стійкий прогрес.
Для такого складного і переповненого рекламою фармацевтичного ринку – це дуже вагомі результати!
Поділитися в:
Читайте ще

Проєкт TABASCO “Голос Шевченко” отримав нагороду Effie

Агентство Ad hoc CMS отримало нагороду Effie

Reactor.ua стає партнером CMS Group
Це наступний логічний крок у формуванні CMS Group як платформи для розвитку бізнесу

Книга легендарних вечірок від Bud
кейс Buzzfactory Ukraine

Як анонсувати перезапуск бренду за допомогою інфлюенс-маркетингу
кейс GLISS та Buzzfactory Ukraine

АЛЛО: Все буде кохання!
У промо АЛЛО до дня Святого Валентина — мільйони подарунків та унікальних пропозицій за суперцінами

Як вивести продукт на новий рівень позиціонування за допомогою інфлюенс-маркетингу
Кейс Fa Men та Buzzfactory Ukraine

Стожар Fusion
Концепція та дизайн нової лінійки професійних шеф-олій

Щедрий Дар:
вітамінізований і гейміфікований!

Stolen Part Matters
постери TABASCO про анексію Криму сколихнули соцмережі