RU UA EN

TABASCO розширює та посилює креативний департамент

30 Липня 2021

На фото (зліва направо): креативний директор та партнер Олександр Смірнов, асоційований креативний директор Олег Завгородній, асоційований креативний директор Артем Гусєв, New Business Group Head Сергій Артеменко, асоційований креативний директор Тетяна Білозорова, директор Вікторія Енкіна.

Рекламна агенція TABASCO розширює креативний департамент. Тепер він складається з 3 юнітів, кожен із яких очолили асоційовані креативні директори — Олег Завгородній, Артем Гусєв, Тетяна Білозорова. Вони ведуть проекти від моменту брифу до реалізації, займаються підбором команд, комунікацією із клієнтами, презентаціями, рішенням стратегічних задач.

Нова структура дасть можливість приділяти ще більше увагу кожному із клієнтів. Тепер клієнт зможе постійно тримати зв’язок з представником агенції, котрий приймає фінальні рішення зі стратегії та креативу. 

Напрямок нового бізнесу на посаді Group Head очолив Сергій Артеменко, котрий у 2019 році долучився до команди як копірайтер.

Олександр Смірнов, партнер та креативний директор TABASCO:

“У своїх статтях я постійно кажу про те, що революція соціальних мереж обнулила “теорію шести рукостискань”, перетворивши її на два, а то й один контакт, котрий має принести очікуваний результат. Вертикальні структури майже завжди програють горизонтальним — у швидкості, простоті, ефективності, а найуспішніші проекти відповідають принципам agile. Клієнтам потрібні не процеси, а рішення. Для цього з ними повинні взаємодіяти не “посади” згідно штатного розкладу, а люди, котрі кайфують від того, що створюють крутий продукт тут і зараз. 

Сьогодні ми з гордістю можемо сказати, що  TABASCO є прикладом структури нового типу, у якій креатив створюється не на вертикальному конвеєрі, а мобільним і талановитим креативним спецназом. Особливо приємно відзначити, що лідери креативних юнітів TABASCO виросли та розвинулись усередині агенції. Олег Завгородній, Таня Білозорова, Артем Гусєв та Сергій Артеменко — наші зірки, котрі заслужили право виступати у перших ролях та заражати бренди найяскравішим вірусом креативу та інновацій”.

До речі, таку модель TABASCO почало тестувати ще у 2019-ому. Тоді асоційованим креативним директором став Олег Завгородній, котрий узяв під кураторство частину клієнтів. Це стало дуже ефективним кроком, тому наразі вирішили реструктуризувати весь креативний департамент агенції. До підвищення Тетяна Білозорова була Creative Group Head, а Артем Гусєв арт-директором TABASCO. 

Вікторія Енкіна продовжує роботу на посаді директора агенції.

———————————————————————————————————

TABASCO — лідер рейтингу Advertiser’s Choice з 2006 року. За 14 років запустили понад 500 брендів та зняли більше 1000 відеопроектів. Володарі Effie Grand Prix і переможці Berlin Music Video Awards. Працює на ринках 4 країн: Україна, Білорусь, Казахстан, ОАЕ.

Агенція провела наймасштабніші ребрендинги в історії країни: Vodafone, Credit Agricole, Raiffeisen та ін.

Олег Завгородній: 12 років у рекламі, понад 2 роки на позиції associate creative director. Численні нагороди на фестивалях, зокрема Cannes Lions National Diploma, “Print of the Week” у Lurzer’s Archive тощо. Серед клієнтів — Vodafone, Укртелеком, Samsung, АЛЛО, WWF, Hyundai, Kraft Foods, Carlsberg, Ferrero, Kernel, Universal Bank, Укргазбанк та багато інших.

Тетяна Білозорова: за 15 років у рекламі встигла попрацювати у топових українських та зарубіжних агенціях (серед яких Кінограф, Publicis Russia, BBDO Moscow), набрати нагород (від КМФР до Effie), ощасливити багатьох впливових клієнтів (Nestle, Beeline, Intel, Vodafone, Альфа Банк, Masafi UAE, Ria.com та ін.). 

Артем Гусєв: понад 7 років досвіду роботи у галузі дизайна та реклами. Член ADC*UA, учасник Young Cannes Lions, стипендіат школи D&AD з публікаціями у Lurzer’s Archive. Працював з такими брендами, як МАУ, Альфа-банк, Credit Agricole, Алло, ZTE, Huawei, Citroen, Philip Morris.

Сергій Артеменко: 5 років у сфері реклами і маркетингу. Перемоги в конкурсах креативності Red Apple, Golden Drum, Golden Hammer, КМФР, Білий Квадрат, Young Lions Ukraine і ADC * UA Creative Express. Запуск бренду KABANOSY від «Дмитрук» на українському ринку, розробка промокампанії «Мріємо важливе» для goodwine, повний креативний супровід «Альфа-Банк Україна», АЛЛО тощо.

Читайте ще

Штучний інтелект і мерчандайзинг

Сьогоднішні тренди і завтрашні реалії

Книга легендарних вечірок від Bud

кейс Buzzfactory Ukraine

Як анонсувати перезапуск бренду за допомогою інфлюенс-маркетингу

кейс GLISS та Buzzfactory Ukraine

Exact exact Same time loan for unemployed. Pay day loan market

New Post

Stolen Part Matters

постери TABASCO про анексію Криму сколихнули соцмережі

АЛЛО: Все буде кохання!

У промо АЛЛО до дня Святого Валентина — мільйони подарунків та унікальних пропозицій за суперцінами

Як вивести продукт на новий рівень позиціонування за допомогою інфлюенс-маркетингу

Кейс Fa Men та Buzzfactory Ukraine

Стожар Fusion

Концепція та дизайн нової лінійки професійних шеф-олій

Щедрий Дар:

вітамінізований і гейміфікований!

AI display fridge

Новий крок у розвитку сучасного ритейлу

Київська сотка

Еволюція айдентики головної велоподії України

«Бренд, куди ти зник, коли ми страждали?»:

Трансформація креативу під час кризи

If you submit an application for a loan, a short-term mark will be added to your credit history.

SEFCU On The Web Banking. The calculator will immediately produce outcomes as the variables are modified.