RU UA EN

NK стала обличчям нової кампанії морозива “Каштан”

19 Травня 2021

NK (Настя Каменських) стала обличчям промо-кампанії бренду “Каштан” та присвятила пісню смачному десерту у новій, ще більш спокусливій формі.

Ця історія крута колаборація двох брендів, що оспівують чуттєвість та насолоду.

Георгій Майоров, ТОВ “Хладопром”, бренд-консультант:

“У бренді усе має бути прекрасно. І форма, і зміст. З якістю та смаком у “Каштана” завжди був повний порядок. На форму нас надихнула Настя. Красуня, розумниця та професіонал, а музика яка! Радіємо, що все так гарно вийшло! Чекаємо літа та росту продажів! Єдине мірило успіху!”

Тетяна Білозорова, TABASCO, associate creative director:

“Карвінг 30 кг шоколаду, занурення NK у 100 літрів ряженки – все заради того, щоб представити “Каштан” у новій спокусливій формі. Нам вдалося перенести на екран найголовніше: симбіоз досконалої фігури Насті та традиційно смачного, але здатного до сміливих змін, ескімо “Каштан”.

 

Credentials

TABASCO:

Creative Director Олександр Смірнов

Associate Creative Director Тетяна Білозорова

Art Director Євген Сажнєв

Chief of Design Світлана Горовенко

Group Account Director Катерина Ярова

Account Manager Яна Якштас

Producer Ольга Жегуліна

Film Director Jason Bock

Second Director Денис Швець

Production IDY 

Каштан:

СEO ТОВ «Хладопром» Олексій Баришевський  

Бренд-консультант Георгій Майоров