RU UA EN

МІСТ

16 ноября 2020

Національний музей історії України презентує ребрендинг

Ключова теза концепції звучить так: «Історія — міст, який об’єднує минуле і майбутнє»

Національний музей історії України презентує ребрендинг. Нову концепцію безкоштовно розробила креативна агенція TABASCO, щоб підтримати музей в прагненні стати більш сучасною. Одним з ключових елементів ребрендингу стало скорочення: Музей історії = МІСТ.

Федір Андрощук, генеральний директор Національного музею історії України, підкреслює:

«Новий бренд — це не просто заміна обкладинки. Для кардинальних змін потрібен час. І ми повинні чітко розуміти, як і куди рухаємося. Історичний музей — це не тільки про зберігання і демонстрації експонатів. Образ мосту уособлює прагнення об’єднувати часи і культури. Новий бренд є маніфестом стратегії розвитку музею».

Графічний знак логотипу — буква М — говорить про об’єднання двох берегів України — лівого і правого, а також символізує, що саме в МІСТ зустрічається минуле і майбутнє, об’єднуються цивілізації і знання.

Олександр Смірнов, креативний директор TABASCO:

«Працюючи над проектом, ми знайшли цікавий інсайт. Спадщиною радянської традиції стали жахливі абревіатури, які використовувати в житті просто нереально. Ніхто не скаже: «А чи не сходити нам завтра в НМІУ»? Адже музей повинен бути місцем, про який хочеться говорити і яке хочеться згадувати. Не дарма Метрополітен в Нью-Йорку називає себе Мет’ом. Ми почали крутити цю ідею — знайшли образи і смисли, які точно передають суть головного музею країни. Так і народився МІСТ «.

Знак М трансформується і стає динамічним.

Основні кольори нового брендингу — жовто-зелений і блакитний. Додаткові кольори — зелений, помаранчевий, малиновий, чорний і бордовий. Їх можна використовувати в мерчі, навігації та експозиції музею залежно від тематики.

Креативна команда також використовувала тему нескінченності. При розміщенні поруч різних поліграфічних об’єктів — візиток, постерів, бейджів і т.д. — створюється безперервний графічний ланцюг. Таким чином підкреслюється, що історія — це безперервна низка подій, пов’язаних між собою.

Фотозображення компонується в форму, яка створена на підставі знака. Вона також динамічна і, граючи з формою, ми отримуємо можливість гармонійно використовувати її на різних форматах. Для outdoor-афіш ідея об’єднання була реалізована шляхом нестандартного компонування тексту і ланковому розміщенню зображень виставки.

Наша мета — щоб Національний музей історії України став культовим місцем для молоді, а для цього стиль музею повинен мати зміст, бути модним і нести сенс.

Ребрендинг розробляли креативщики TABASCO — Chief Design Officer Світлана Горовенко і дизайнер Вікторія Васильєва.

Про музей

Національний музей історії України — головний історичний музей країни. Заснований в 1899 році в Києві для зберігання і експонування старожитностей і художніх творів.

У музеї зберігається понад 800 тисяч експонатів. Вони відображають історію України від найдавніших часів до сьогодні. Так, в музеї можна побачити знаряддя праці, яким мільйон років, кам’яні сокири, перші прикраси людей кам’яного віку, трипільську кераміку, прикраси скіфів і сарматів, вироби давньогрецьких майстрів, срібні гривні і плінфу з тризубом часів Русі, гетьманські універсали, козацькі прапори і гармати , карети київського митрополита і тисячі інших пам’яток різних епох і народів, які жили на українських землях.