RU UA EN

DOM.RIA

19 Травня 2021

TABASCO першою з українських агенцій запустила модульну рекламну кампанію. Що це таке?

З 3 іміджевих роликів агенція створила 15 діджитал-відео для DOM.RIA, які таргетується на покупця в залежності від його фази прийняття рішення. Робота тривала 6 місяців, знімали режисер і оператор з Бельгії.

Що трапилося

DOM.RIA створив світ перевіреної нерухомості. Зараз бренд поставив перед собою мету — залучити всю Україну до перевірки житла завдяки правдивим коментарям реальних покупців. Креативна агенція TABASCO розробила і вперше на українському ринку втілила модульну комунікаційну кампанію, де коментарі вмикають світло, висвітлюючи реальність правдою.

Що таке модульна комунікація і навіщо вона потрібна?

Модульна комунікація — це підхід до креативу, де ролик конструюється в залежності від того, на якій фазі прийняття рішення знаходиться користувач. Це абсолютно новий досвід для українського ринку і саме агенція TABASCO першою розробила і запровадила цей формат.

У випадку з DOM.RIA потрібно було створити таких 3 іміджевих ролика, щоб вони розбиралися по частинах як конструктор і щоб з них можна було створити в 5 разів більше відео для розміщення в діджиталі і таргетингу на покупців.

Всього ролики покривають 5 фаз прийняття рішення, на яких знаходиться споживач:

Фаза 1. Нульові (які тільки задумалися про квартиру):

Фаза 2. Пошуковики (які вже шукають і порівнюють) — реліз ролика найближчим часом

Фаза 3. Аналітики (дзвонять ріелторам):

Фаза 4. Учасники переговорів (їздять на перегляди):

Фаза 5. Ті, що купили (здійснили покупку) — реліз ролика найближчим часом.

Модульна комунікація ловить споживача не тільки таргетованим каналом, а й таргетованим роликом і меседжем, який відгукується в конкретно його емоційному стані і закликає до різних дій на різних фазах.

З цих іміджевих роликів створювалася модульна комунікація для DOM.RIA:

Якому типу бізнесу не підійде модульна комунікація?

Модульна комунікація не підійде FMCG, де фаза прийняття рішення дуже швидка. Споживач захотів купити шоколадний батончик і тут же купив.

Але нерухомість — це investment goods, тут люди довго готуються до покупки і протягом цього процесу проходять кілька стадій: спочатку цікавляться, потім вивчають пропозиції і ціни, потім ведуть переговори, дивляться, порівнюють, розмірковують і нарешті укладають угоду.

Скільки тривала робота?

У травні агенція TABASCO виграла тендер на креативне і стратегічне обслуговування DOM.RIA і ось тільки зараз кампанія вийшла в ефір. Підготовчий етап зайняв 4 місяці і включав в себе глибоке опрацювання інсайтів кожної цільової групи на різних стадіях прийняття рішення. Два місяці тривали зйомки і постові роботи, до яких була залучена бельгійська знімальна команда — режисер Йерун Вілкенс (Jeroen Willekens) і оператор-постановник Томас Буеленс (Thomas Buelens), а також кращі українські продакшн і постпродакшн-студії — Toy Pictures, TPH-One .

Ефір

Кампанія стартувала з 3 іміджевих роликів для різної цільової аудиторії та різних типів житла. Сьогодні ми презентуємо 3 прерола для модульної комунікації. Всього у діджиталі буде 15 преролів для різних цільових груп та фаз пошуку квартири. Охоплення 360 забезпечує серія зовнішньої та радіореклами.

Передісторія

Уже 5 років DOM.RIA перевіряє нерухомість та продавців, щоб покупці купували житло безпечно. За цей час Інспектори RIA перевірили 140 000+ об’єктів нерухомості. 1500+ ріелторів та 300+ агентств отримали статус “Перевірено” на DOM.RIA. Такого не має жоден інший сайт купівлі-житла. Ділитися правдою про нерухомість на DOM.RIA – корисно та легко. Так звучить головне повідомлення, що лягло у основу нової комунікації. У результаті кампанії кожен запам’ятає головне: коли ти перевіряєш нерухомість для когось, хтось її перевіряє для тебе.

Сергій Молдаховський, Chief Marketing Officer, DOM.RIA

“Перевірені квартири – це те, чим пишається DOM.RIA, і те, чого немає на інших сайтах купівлі-продажу житла. Тепер ми хочемо, щоб уся Україна залучилась до перевірки нерухомості завдяки правдивим коментарям реальних покупців. Ми закликаємо людей ділитися правдою з мільйонами, і разом робити ринок нерухомості перевіреним та безпечним”.

Тетяна Білозорова, Creative Group Head, TABASCO

“Ми щасливі бути причетними до глобальної місії перевірок нерухомості DOM.RIA. Модульний підхід — новий серйозний досвід для нас, нам важливо було знайти оптимальну модель комунікації, щоб креатив водночас і залучав, і був ефективним”.