UA EN

CMS Group

Це платформа для розвитку бізнесу, де креатив і розуміння споживачів — вирішальні чинники успіху.

Зараз в групу входять не тільки рекламні агенції, але й компанії, що займаються технологічними рішеннями в маркетингу і не тільки.

200

Співробітників

1000+

Реалізованих повномасштабних маркетингових кампаній

15 років

Досвіду на ринку

8

Компаній

Наша пропозиція

Всі агенції холдингу націлені на створення ефективних маркетингових комунікацій для наших клієнтів.

Ефективність — це не тільки результати продажів або унікальні умови розміщення. Ми створюємо цінність для клієнтів завдяки експертності, унікальним розробкам, в тому числі і софтверним, глибокому розумінню споживача і даних, що дозволяє досягти результатів з найменшими інвестиціями в медіа та маркетинг активності.

Під час постійних змін і трансформації бізнес-моделей, ми є надійними партнерами в дисциплінах, які виходять за рамки маркетингу — створюємо ідеї для нових бізнесів, з'єднуємо із потрібнимим контактами та партнерами, даємо нашу експертизу.

Наші принципи

1

Відкритість і чесність співробітників всіх рівнів

2

Підприємницький підхід: орієнтація на результат, готовність до ризику, динамічність, швидкість прийняття рішень

3

Співпраця і взаємна повага

4

Партнерство: Наші партнери — це не тільки співзасновники компаній CMS Group, а й всі співробітники, клієнти і підрядники. Ми вважаємо, що тільки взаємовигідні відносини можуть привести до успіху. Чесний обмін "на рівних" — це шлях до довгострокового процвітання всіх сторін.

Історія створення

Ми починали як рекламна група в 2006 році, коли Олександр Горлов, Ярослав Плошко і Олександр Смірнов заснували в Києві креативну агенцію TABASCO. У наступному році до них приєднався Денис Лазуренко, разом з яким була заснована медіаагенція SIGMA. Ці агенції склали основу групи. Працюючи на динамічно мінливому ринку, група проходила через численні трансформації. Список компаній групи постійно змінювався, як змінювався і сам ринок маркетингових комунікацій.